Jellyfish Blog

seoA arunca din cand in cand o privire spre strategia SEO, reprezinta o modalitate buna de a incetini, de respira si de a privi succesul SEO. Orice efort de lunga durata in viata, merita o evaluare din cand in cand.

Nici un SEO  de success nu poate fi realizat fara repere solide. E important sa compari continuu progresul cu ceea ce s-a intamplat anterior pentru a putea imbunatati performantele.

Venirea noului an reprezinta un motiv foarte bun pentru a revizui datele si a avea o imagine de ansamblu a succesului SEO. Dincolo de evaluarea numerelor si procentajelor e bine sa arunci o privire si asupra strategiei generale, sa evaluezi SEO si sa ajustezi unde e cazul.

Asadar, cum revizuim strategia SEO si cum ne asiguram ca suntem pe drumul cel bun ?

  1. Misiunea site-ului si  cuvintele cheie

Revizuieste misiunea site-ului precum si cea a cuvintelor cheie. Atunci cand stii unde vrei sa ajungi cu site-ul, esti pe drumul cel bun.

  1. Revizuirea notarilor in Google Analytics Timelines

Sper ca esti foarte organizat si ti-ai notat toate schimbarile si datele de implementare pentru initiativa SEO si ca nu esti nevoit sa cauti prin email ore intregi.

  1. Uita-te la Link Profile-ul tau

Foloseste un instrument precum Open Site Explorer si revizuieste cuvintele de tip anchor text care vin spre site-ul tau.

  1. Evalueaza cuvintele cheie de top

Revizuieste Google Webmaster Tools si evalueaza cuvintele cheie de top precum si variatiunile lor ce se gasesc pe site-ul tau. Acest lucru te ajuta sa ai o vedere de ansamblu a ceea ce intelege Google ca reprezinta continutul site-ului tau.

  1. Revizuieste linkurile interne

Ramai in Google Webmaster Tools si revezi paginile care au fost cel mai puternic link-uite. Ai putea fi surprins de faptul ca ai adaugat in necunostinta de cauza anumite pagini pe parcursul anului. Aceste pagini sunt afisate acum ca fiind mai importante decat alte pagini cheie de pe site-ul tau.

  1. Cauti cuvintele cheie potrivite?

Acum priveste-ti site-ul. Revizuieste-ti cuvintele cheie targetate. Observa daca ai folosit cu adevarat cuvintele cheie potrivite pentru anumite pagini ale site-ului tau.

Asigura-te ca ai adaugat  continut aditional, indiferent daca e text sau imagine,  lucru ce vine sa sustina tema cuvantului cheie al paginii.

E bine sa nu legi de exemplu o pagina de biciclete cu o pagina de produse pentru biciclete prin intermediul « cuvantului bicicleta ». Cu alte cuvinte e bine ca ancora spre alt site sa fie alt cuvant fiindca altfel daca pagina initiala e despre biciclete si vrei sa o legi de o alta pagina ce contine instrumente pentru biciclete si o faci prin acora « biciclete » atunci motoarele de cautare vor fi confuzate si nu vei avea parte de rezultatul dorit.

  1. W3C Validation

Ai avut un an plin in care s-au intamplat schimbari continue pe site-ul tau, schimbari cu ajutorul unor designeri sau developeri. Daca ai monitorizat conutinuu asta, ruleaza W3C validation pentru a te asigura ca al tau cod e curat inca precum si testele de incarcare a paginii.

DaNu

Scor: +2, votat de 6 ori

Loading ... Loading ...

Articole: