Sunteti interesat sa va deschideti un magazin online?

Jellyfish va ofera solutii profesioniste pentru magazine online, solutii care va vor reprezenta afacerea cu succes. Magazinele online oferite de noi sunt usor de personalizat si administrat.

Pentru a intelege cat de usor este sa lucrezi cu o platforma de magazin online si a afla componentele sistemului nostru, te rugam sa citesti catalogul de mai jos:

Produse:

Tipul de produse pe care il puteti vinde:

  • Produse obisnuite tangibile;
  • Produse obisnuite tangibile cu optiuni de selectat (variatii ale produsului);
  • Produse obisnuite tangibile cu pret variabil in functie de optiunile produsului;
  • Produse obisnuite tangibile cu optiuni de personalizare (fie simple sau o combinatie a celor mentionate mai sus);
  • Produse digitale cu sau fara licenta de utilizare si cu sau fara termen de expirare al descarcarii;
  • Produse provenite din afilieri (fie in combinatie cu produsele proprii sau doar produse provenite din afilieri).
Personalizarea produsului:

Optional, puteti adauga spatii de text, spatii de caracteristici predefinite pentru a va personaliza produsul.

Produse similare optionale:

Optional, puteti adauga in magazin o sectiune in care vor fi afisate produsele similare actualului produs afisat. Se vor folosi caracteristicile de categorie, tag si sistemele de taxare customizabile ale platformei de WordPress.

Monede suportate:

- Sunt disponibile toate monedele.

Inventarul produselor si avertizarea prin e-mail in cazul epuizarii stocului:

Este foarte importanta posibilitatea de a urmari cu atentie stocul produselor dumneavoastra. Puteti crea diferite stocuri ale produselor dumneavoastra in functie de marime, culoare si alte caracteristici. In cazul in care un stoc e pe cale sa fie epuizat, veti fi avertizat prin e-mail automat.

 

Cupoane/Coduri de voucher:
  • Puteti alege ca valoarea acestora sa fie o suma fixa sau un procent dintr-o suma;
  • Folosirea lor se poate face o singura data sau de mai multe ori (in cazul de Reseller);
  • Capacitatea de a genera un PDF care contine cupoane sau vouchere pentru a fi printate;
  • Capacitatea de a va urca (upload) o imagine de background customizabila pentru versiunea printabila a voucherelor;
  • Managementul voucherelor – urmariti cate si cand sunt folosite voucherele;
  • Sistem de management pentru Reselleri – urmariti progresul partenerilor dumneavoastra.
Formular de logare/inregistrare a clientilor prezent in interfata magazinului online:

Nu este necesara logarea clientilor intr-un alt sistem din spatele aplicatiei (back-end).

Interfata clientilor este protejata si sigura.

Un client inregistrat poate efectua urmatoarele operatii:

  • Modificarea adresei de e-mail si a parolei;
  • Salvarea datelor de facturare (exceptand informatiile de pe cartile de credit) pentru finalizarea platilor rapid;
  • Crearea si salvarea unui Wishlist;
  • Vizualizarea starii in care se afla o comanda finalizata;
  • Vizualizarea istoricului comenzilor.
Managementul clientilor inregistrati:

O interfata de administrare (ce poate fi accesata din contul de administrator) unde poti vizualiza si edita lista clientilor inregistrati impreuna cu informatii aditionale personale, in functie de cerintele formularului de inregistrare. (se exclud informatiile personale protejate cum sunt parolele sau datele de facturare).

Modalitati disponibile de plata:
  • Numerar sau ramburs;
  • Online cu card bancar;
  • Ordin de plata (clientii primesc factura proforma pe e-mail cu detaliile de plata imediat dupa trimiterea comenzii);
  • PayPal.
Modalitati de taxare a transportului:

6 modalitati de calculare a taxei de livrare:

  • Livrare gratuita – orice produs achizitionat de client beneficiaza de livrare gratuita;
  • Livrare simpla – se plateste o anumita suma fixa finala fara sa se tina cont de numarul produselor sau greutatea acestora;
  • Livrare simpla cu prag de gratuitate – la fel ca la Livrare simpla, cu mentiunea ca daca comanda depaseste un anumit prag, aceasta beneficiaza de livrare gratuita;
  • Livrare cu taxa pe greutate – se percepe o taxa pentru fiecare kilogram livrat;
  • Livrare cu taxa pe clase de greutate – se percepe o taxa pentru fiecare produs in functie de clasa de greutate din care face parte;
  • Livrare cu taxa per produs – se percepe o taxa in functie de cate produse sunt in comanda.
Livrarea:
  • Livrarea prin curierat;
  • Ridicare de la sediu;
  • Link de download direct sau prin e-mail – pentru produse digitale.
Sistem de comunicare:

Emailuri de notificare trimise catre vanzator:

  • Comanda noua;
  • Plata unei comenzi – in asteptare;
  • Plata unei comenzi – finalizata;
  • Primirea unui mesaj din partea clientului;
  • Stoc pe cale de epuizare;
  • Numar redus de licente – in cazul unui produs digital;
  • Nou membru inregistrat.

Emailuri de notificare trimise catre utilizatori:

  • Confirmarea comenzii si a datelor de livrare;
  • Confirmarea trimiterii unui mesaj catre vanzator;
  • Mesaj de bun venit;
  • Mesaj cu noua parola – in cazul in care clientul a facut aceasta cerere.

Altele:

  • Versiune printata a facturii ce o primesc clientii dupa ce a fost inregistrata o comanda;
  • Linkul cu locatia magazinului dumneavoastra pe Google Maps.
Managmentul comenzilor:

- Detaliile ce pot fi vizualizate pentru fiecare comanda primita:

  • Data;
  • Adresa de livrare;
  • Produsele comandate /detalii;
  • Metoda de plata aleasa;
  • Metoda de livrare aleasa;
  • Informatii aditionale – furnizate de catre client.

- Trimiterea unui email catre un client
- Printarea facturii asociate comenzii
- Schimbarea starii fiecarei comenzi (pentru un management mai bun) de la “recent primit” la:

  • In curs de procesare;
  • Livrata;
  • Terminata.

- Vizualizarea statisticilor de vanzari

Publicitate:
  • Folosirea modulelor Google Adsence si Google Analytics.

Informatii

  • Cristinescu Marian
  • Manager general
  • (+40) 751064455
  • cristinescu.marian@jellyfish.ro
  • contact@jellyfish.ro
  • Jellyfish SRL, str. Smeurisului, nr. 1, Timisoara, Romania