Solutii WEB

Un website reusit nu se reduce doar la culori si fonturi, ci si la felul in care vizitatorul interactioneaza si navigheaza prin el. Vizitatorul trebuie sa se simta confortabil, sa gaseasca cu usurinta informatiile cautate si sa doreasca sa se intoarca iar si iar si iar.

Oferim solutii web profesionale de web development, web design, SEO si marketing online

Internetul, ca si retea, a evoluat de la cateva calculatoare in anii ’60-’80 pana la cateva miliarde in prezent. Astfel, in urma unui studiu, in 2009 aproximativ un sfert din populatia Terrei folosea internetul. Cel mai cunoscut serviciu al internetului este WWW (World Wide Web). Folosind un browser de web, orice persoana cu acces la internet poate vizualiza pagini web ce contin informatii sub forma de text, imagini, video si alte forme de multimedia. In ultimii ani, internetul a devenit principala sursa de informatii si informare de pe glob. Odata cu era platformelor de socializare, internetul a capatat o noua dimensiune atat pentru oameni cat si pentru companii.

Este o certitudine ca prezenta pe internet a unei companii/firme de orice dimensiune este obligatorie. Aceasta prezenta pe internet asigura o comunicare mai eficienta cu clientii, o crestere a numarului de clienti, poate genera venituri mai mari si in cele din urma un profit mai mare. Un website este vizibil pentru clientii companiei 24/24h. Este foarte important ca acesta sa reprezinte compania in cel mai bun mod cu putinta.

Un website reusit nu se reduce doar la culori si fonturi, ci si la felul in care vizitatorul interactioneaza si navigheaza prin el. Vizitatorul trebuie sa se simta confortabil, sa gaseasca cu usurinta informatiile cautate si sa doreasca sa se intoarca iar si iar si iar.

In ziua de azi, multe companii dezvolta websiteuri intr-un mod neprofesionist, dupa o comunicare superficiala cu clientul. Noi suntem de parere ca pentru a fi capabili sa dezvoltam o pagina web pentru dumneavoastra, intai trebuie sa intelegem foarte bine cine sunteti, ce faceti, cum faceti, ce vreti sa obtineti si unde vreti sa ajungeti.

Cel mai important lucru intr-o astfel de colaborare este sa considerati ca noi vom fi un ajutor pentru dumneavoastra si mai putin o simpla companie prestatoare de servicii.

O firma de web design si web development nu poate crea un website care sa va reprezinte corect compania daca nu tine cont de urmatoarele lucruri:

  • Domeniul de activitate;
  • Ce vreti sa vindeti si cum vreti sa vindeti;
  • Detalii despre produsele si serviciile dumneavoastra;
  • Care este misiunea (obiectivul) companiei;
  • Pozitia curenta a companiei pe piata;
  • Informatii despre cum va percep clientii;
  • Informatii despre ce apreciaza clientii cel mai mult la compania dumneavoastra;
  • Informatii despre ce apreciaza clientii la produsele/serviciile companiei dumneavoastra;
  • Analiza competitorilor directi;
  • Identificarea calitatilor ce va diferentiaza pe dumneavoastra fata de competitorii directi.

Ne angajam ca relatia noastra cu clientii sa fie una de natura cooperativa pe intreaga durata a proiectului si suntem siguri ca solutia finala oferita de compania Jellyfish nu va fi alta decat una pozitiva.

Indiferent de alegerea dumneavoastra, sfatul nostru e sa aveti foarte mare grija ca toate aspectele amintite mai sus sa fie perfect intelese.

Preturi:

Creare pagina web de prezentare Basic – incepand de la 300 Euro

  • Pagini 1-3

Creare pagina web de prezentare Business – incepand de la 485 Euro

  • Pagini 1-4
  • Design logo
  • Panou de control
  • Gazduire gratis website 6 luni

Creare pagina web de tip revista/ziar – incepand de la 890 Euro

  • Pagini 1-4
  • Design logo
  • Panou de control
  • Gazduire gratis website 1 an
  • Optimizare pe motoarele de cautare a website-ului pentru 1 cuvant cheie la alegere.

Va multumim!

Echipa de web design Jellyfish este bine pregatita pentru a crea o structura si un design profesionist care scot in evidenta calitatile companiei/firmei dumneavoastra. In acelasi timp ne propunem ca rezultatul muncii noastre sa se reflecte in usurinta cu care clientii interactioneaza cu firma dumneavoastra.

Inca de la inceputul lor, websiteurile au evoluat in mod constant, schimband modul in care se fac afacerile online. In prezent, un website de prezentare are un impact enorm asupra potentialilor clienti. De cele mai multe ori, este prima interactiune intre client si compania dumneavoastra. Este foarte important ca siteul sa aibe o prezenta vizuala de cea mai buna calitate si in acelasi timp sa functioneze corect.

Suntem constienti ca pretul este intotdeauna o piedica sau o problema cand vine vorba de web design si ca intotdeauna se pot gasi alternative mai ieftine. Totusi, noi consideram ca web designul trebuie sa fie prioritar pentru dumneavoastra deoarece partea online a oricarei afaceri joaca un rol crucial in succesul firmei. Este foarte clar ca toata lumea vrea cel mai bun serviciu la cel mai mic pret, insa va garantam ca daca veti opta pentru o solutie ieftina, si rezultatul final va fi la fel de ieftin.

Echipa de design Jellyfish este sigura pe serviciile care le ofera si in acelasi timp va garanteaza ca pagina dumneavoastra de web va functiona corect si va fi in acelasi timp impecabila din punct de vedere vizual.

Serviciile noastre de web design ofera solutii de design care sunt facute de la zero pentru fiecare client in parte. De asemenea, in cazul in care dumneavoastra veniti cu idei, cu ajutorul experientei noastre, putem implementa un website profesionist exact cum vi l-ati imaginat. Pe langa web design oferim si servicii de design carti de vizita, flyere, mape de prezentare, pliante, cataloage si banere.


Sunteti interesat sa va deschideti un magazin online?

Jellyfish va ofera solutii profesioniste pentru magazine online, solutii care va vor reprezenta afacerea cu succes. Magazinele online oferite de noi sunt usor de personalizat si administrat.

Pentru a intelege cat de usor este sa lucrezi cu o platforma de magazin online si a afla componentele sistemului nostru, te rugam sa citesti catalogul de mai jos:

Produse:

Tipul de produse pe care il puteti vinde:

  • Produse obisnuite tangibile;
  • Produse obisnuite tangibile cu optiuni de selectat (variatii ale produsului);
  • Produse obisnuite tangibile cu pret variabil in functie de optiunile produsului;
  • Produse obisnuite tangibile cu optiuni de personalizare (fie simple sau o combinatie a celor mentionate mai sus);
  • Produse digitale cu sau fara licenta de utilizare si cu sau fara termen de expirare al descarcarii;
  • Produse provenite din afilieri (fie in combinatie cu produsele proprii sau doar produse provenite din afilieri).
Personalizarea produsului:

Optional, puteti adauga spatii de text, spatii de caracteristici predefinite pentru a va personaliza produsul.

Produse similare optionale:

Optional, puteti adauga in magazin o sectiune in care vor fi afisate produsele similare actualului produs afisat. Se vor folosi caracteristicile de categorie, tag si sistemele de taxare customizabile ale platformei de WordPress.

Monede suportate:

- Sunt disponibile toate monedele.

Inventarul produselor si avertizarea prin e-mail in cazul epuizarii stocului:

Este foarte importanta posibilitatea de a urmari cu atentie stocul produselor dumneavoastra. Puteti crea diferite stocuri ale produselor dumneavoastra in functie de marime, culoare si alte caracteristici. In cazul in care un stoc e pe cale sa fie epuizat, veti fi avertizat prin e-mail automat.

 

Cupoane/Coduri de voucher:
  • Puteti alege ca valoarea acestora sa fie o suma fixa sau un procent dintr-o suma;
  • Folosirea lor se poate face o singura data sau de mai multe ori (in cazul de Reseller);
  • Capacitatea de a genera un PDF care contine cupoane sau vouchere pentru a fi printate;
  • Capacitatea de a va urca (upload) o imagine de background customizabila pentru versiunea printabila a voucherelor;
  • Managementul voucherelor – urmariti cate si cand sunt folosite voucherele;
  • Sistem de management pentru Reselleri – urmariti progresul partenerilor dumneavoastra.
Formular de logare/inregistrare a clientilor prezent in interfata magazinului online:

Nu este necesara logarea clientilor intr-un alt sistem din spatele aplicatiei (back-end).

Interfata clientilor este protejata si sigura.

Un client inregistrat poate efectua urmatoarele operatii:

  • Modificarea adresei de e-mail si a parolei;
  • Salvarea datelor de facturare (exceptand informatiile de pe cartile de credit) pentru finalizarea platilor rapid;
  • Crearea si salvarea unui Wishlist;
  • Vizualizarea starii in care se afla o comanda finalizata;
  • Vizualizarea istoricului comenzilor.
Managementul clientilor inregistrati:

O interfata de administrare (ce poate fi accesata din contul de administrator) unde poti vizualiza si edita lista clientilor inregistrati impreuna cu informatii aditionale personale, in functie de cerintele formularului de inregistrare. (se exclud informatiile personale protejate cum sunt parolele sau datele de facturare).

Modalitati disponibile de plata:
  • Numerar sau ramburs;
  • Online cu card bancar;
  • Ordin de plata (clientii primesc factura proforma pe e-mail cu detaliile de plata imediat dupa trimiterea comenzii);
  • PayPal.
Modalitati de taxare a transportului:

6 modalitati de calculare a taxei de livrare:

  • Livrare gratuita – orice produs achizitionat de client beneficiaza de livrare gratuita;
  • Livrare simpla – se plateste o anumita suma fixa finala fara sa se tina cont de numarul produselor sau greutatea acestora;
  • Livrare simpla cu prag de gratuitate – la fel ca la Livrare simpla, cu mentiunea ca daca comanda depaseste un anumit prag, aceasta beneficiaza de livrare gratuita;
  • Livrare cu taxa pe greutate – se percepe o taxa pentru fiecare kilogram livrat;
  • Livrare cu taxa pe clase de greutate – se percepe o taxa pentru fiecare produs in functie de clasa de greutate din care face parte;
  • Livrare cu taxa per produs – se percepe o taxa in functie de cate produse sunt in comanda.
Livrarea:
  • Livrarea prin curierat;
  • Ridicare de la sediu;
  • Link de download direct sau prin e-mail – pentru produse digitale.
Sistem de comunicare:

Emailuri de notificare trimise catre vanzator:

  • Comanda noua;
  • Plata unei comenzi – in asteptare;
  • Plata unei comenzi – finalizata;
  • Primirea unui mesaj din partea clientului;
  • Stoc pe cale de epuizare;
  • Numar redus de licente – in cazul unui produs digital;
  • Nou membru inregistrat.

Emailuri de notificare trimise catre utilizatori:

  • Confirmarea comenzii si a datelor de livrare;
  • Confirmarea trimiterii unui mesaj catre vanzator;
  • Mesaj de bun venit;
  • Mesaj cu noua parola – in cazul in care clientul a facut aceasta cerere.

Altele:

  • Versiune printata a facturii ce o primesc clientii dupa ce a fost inregistrata o comanda;
  • Linkul cu locatia magazinului dumneavoastra pe Google Maps.
Managmentul comenzilor:

- Detaliile ce pot fi vizualizate pentru fiecare comanda primita:

  • Data;
  • Adresa de livrare;
  • Produsele comandate /detalii;
  • Metoda de plata aleasa;
  • Metoda de livrare aleasa;
  • Informatii aditionale – furnizate de catre client.

- Trimiterea unui email catre un client
- Printarea facturii asociate comenzii
- Schimbarea starii fiecarei comenzi (pentru un management mai bun) de la “recent primit” la:

  • In curs de procesare;
  • Livrata;
  • Terminata.

- Vizualizarea statisticilor de vanzari

Publicitate:
  • Folosirea modulelor Google Adsence si Google Analytics.
  • Dezvoltare de aplicatii web pentru platforme WordPress la cerere.
  • Dezvoltare de aplicatii web pentru platforme de socializare.